Strīdu risināšana

Mēs Biba saprotam, ka nomas darījuma laikā starp lietas īpašnieku un īrnieku var rasties strīdi. Mūsu kā starpnieka uzdevums ir nodrošināt platformu aizņēmēju un aizdevēju savienošanai, un mēs neuzņemamies atbildību par strīdu risināšanu. Tomēr mēs esam apņēmušies palīdzēt saviem lietotājiem rast risinājumu un sniegt informāciju, lai palīdzētu atrisināt visas iespējamās problēmas.

Ja rodas strīds ar aizņēmēju vai aizdevēju, iesakām veikt šādas darbības:

  1. Saziņa: mēs mudinām aizņēmējus un aizdevējus tieši sazināties vienam ar otru, lai mēģinātu atrisināt strīdu draudzīgi. Atklāta un godīga komunikācija bieži vien var novest pie abpusēji pieņemama risinājuma atrašanas. Ir svarīgi, lai visa saziņa būtu pieklājīga un profesionāla, kā arī dokumentētu visas sarunas vai viedokļu apmaiņu saistībā ar strīdu.


  1. Pārskatiet nomas līgumu: rūpīgi pārskatiet nomas līgumu, par kuru vienojās priekšmēta īpašnieks un īrnieks. Nomas līgumā jānorāda nomas noteikumi un nosacījumi, tostarp atbildība par remontu, atgriešana un jebkuri īpaši noteikumi, kas saistīti ar konkrēto objektu. Skatiet nomas līgumu, lai noteiktu, vai strīds līgumā ir risināts, un ievērojiet saskaņoto strīdu risināšanas procesu.


  1. Informācijas sniegšana: kā starpnieks, iespējams, varēsim sniegt atbilstošu informāciju vai dokumentāciju, lai palīdzētu atrisināt strīdu. Mēs varam nodrošināt darījumu ierakstus, saziņas žurnālus un citu būtisku informāciju, lai palīdzētu atrisināt problēmu. Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta komandu, ja jums ir kādi informācijas vai palīdzības pieprasījumi.


  1. Eskalācija: ja visi mēģinājumi atrisināt strīdu neizdodas, iespējams, būs nepieciešams eskalēt lietu trešās puses starpniekam vai šķīrējtiesnesim, kā noteikts nomas līgumā. Mediācija vai šķīrējtiesa var nodrošināt objektīvu izšķiršanas procesu, lai palīdzētu atrisināt strīdu ārpus tiesas.


Ir svarīgi atzīmēt, ka kā starpniekam Biba nav pilnvaru pieņemt lēmumus vai sniegt juridiskas konsultācijas strīdos starp aizņēmējiem un aizdevējiem. Mūsu uzdevums ir nodrošināt saziņas un informācijas apmaiņas platformu, lai atvieglotu risinājumu. Mēs neesam atbildīgi par jebkādiem bojājumiem vai zaudējumiem, kas rodas strīdu dēļ starp aizņēmējiem un aizdevējiem mūsu platformā.

Mēs stingri iesakām visiem lietotājiem rūpīgi pārskatīt un izprast nomas līgumu noteikumus un nosacījumus, sazināties atklāti un godīgi un, ja nepieciešams, meklēt juridisku padomu, lai nodrošinātu taisnīgu un apmierinošu strīdu risinājumu.